Merak Ettikleriniz

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünleriniz kendi üretiminizmi ?

Sheima Markası olarak, ürünlerimizin tamamını kendi üretimimizden sağlamaktayız. Öncelikli hedefimiz, yüksek kaliteli ürünler sunmak ve müşterilerimize en iyi deneyimi yaşatmaktır. Bu nedenle, üretim sürecini baştan sona kontrol ediyor ve kalite standartlarımızı karşılamak için özenle çalışıyoruz.

Malzeme seçiminden başlayarak, tasarım, üretim, kontrol ve paketleme süreçlerine kadar her adımda titizlikle çalışıyoruz. Bu, ürünlerimizin kalitesini garanti etmemize ve müşterilerimize güvenilir ürünler sunmamıza olanak sağlıyor.

Toptan Satışınız Var mı ?

Toptan satış hizmetimizden faydalanmak isteyen müşterilerimiz, bizimle WhatsApp üzerinden iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirler.

WhatsApp iletişim hattımız, hızlı ve kolay bir şekilde müşterilerimizle iletişim kurmamızı sağlar. Müşterilerimizin sorularını yanıtlayabilir, toptan satış fiyatları, minimum sipariş miktarı, ödeme ve teslimat koşulları gibi konularda gerekli bilgileri sağlayabiliriz.

WhatsApp üzerinden iletişime geçmek isteyen müşterilerimiz, aşağıda belirtilen numarayı kullanarak bize ulaşabilirler:

WhatsApp İletişim Numarası: +90 546 258 02 02

Siparişimi İptal Edebilirmiyim ?

Siparişiniz onaylanıp kargoya verilmediyse siparişinizi profilinizden iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği takdirde ise iade işlemi yapabilirsiniz.

Siparişinizdeki ürünler için iade süresi 14 gündür. Bu sürede, sipariş içeriğindeki ürünleri iade edebilirsiniz.

Teslimat Adresimi Sipariş Verdikten Sonra Değiştirebilir Miyim?

Eğer siparişiniz kargoya verilmediyse “Hesabım” menüsünden yeni bir teslimat adresi oluşturabilir ve bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği takdirde Yurtiçi Kargo Müşteri hizmetlerine 444 99 99 numaralı telefondan ulaşarak gerekli yardımı alabilirsiniz.

Hangi Kargo Firması ile Çalışıyorsunuz?

İnternet sitemizden yapacağınız alışverişler sizlere Yurtiçi Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.

Kargom Ne zaman Ulaşır?

Kargonuz, biz kargoya verdikten sonra 1-3 iş günü içerisinde teslim edilecektir. Merkeze uzak yerlerde 4 iş gününü bulabilmektedir. Bu sebepten dolayı kargonuzun teslim sürecinin biraz daha uzun olabileceği dikkate alınmalıdır. Resmi tatil ve bayram dönemlerinde kargo firması çalışmadığı için teslimatlar tatilden sonraki ilk 2 iş gününde yapılacaktır.

Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşırım?

Tüm öneri, istek ve şikayetleriniz için numaralı WhatsApp İletişim Numarası: +90 546 258 02 02

telefondan müşteri hizmetlerimize yazabilir veya [email protected] dan bize ulaşabilirsiniz.

Kargom Elime Ulaşmadı, Ne Yapmalıyım ?

Kargonuzun teslim edilmemesi durumunda `Sipariş Takibi` ekranında bulunan `Kargo Takip` linkine tıklayarak kargonuzun durumunu görebilir veya numaralı +90 546 258 02 02 Müşteri Hizmetlerimize mesaj atarak bilgi alabilirsiniz.

Ödeme Ekranında Hata Alıyorum, Ne Yapmalıyım ?

* Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol etmelisiniz, * Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olmalısınız, * Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olmalısınız, * Kartınızın kullanıma açık olduğundan emin olmalısınız, Bu durumlar dışında hata almaya devam ediyorsanız; numaralı +90 546 258 02 02 Müşteri Hizmetlerimize mesaj atarak bilgi alabilirsiniz veya aldığınız hatayla alakalı bankanızla görüşme yaparak konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

İade İşlemi İçin Hangi Kargo Şirketi İle Gönderim Sağlayacağım ?

İade işlemlerinde, ürün/ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile tarafımıza ücretsiz gönderebilirsiniz. İade talebinizi oluşturduğunuzda kargo firması bilgisi ve iade kodu ekrana çıkmaktadır.

İletişim Kanalları

Bizimle İletişim Kurun

Mail uygulaması üzerinden hızlı mail göndermek için
Buraya tıklayınız.

Telefon: +90 545 253 02 02
Email: [email protected]

Merak ettiklerinizi
öğrenin.

Destek için 7/24
hizmet alabilirsiniz.

Adres: Soğucak Osb. Mah. 3. Organize San No:84 Söğütlü, 54160 Bölgesi/Sakarya